Jak pewnie kojarzysz, oprócz prowadzenia bloga zajmuję się marketingiem internetowym. Na codzień doradzam studiom gier i małym firmom IT, ale także zajmuję się szkoleniami – głównie zamkniętymi. Zazwyczaj nie łączę blogowej działalności z tą zawodową, ale pojawił się temat, który może zainteresować i ciebie – wspólnie z Geek Factory odpalamy kurs dotyczący content marketingu.

Sprzedawaj słowem to dwudniowe szkolenie, podczas którego dzielić się będę wiedzą na temat pisania skutecznych, dobrze pozycjonujących się i atrakcyjnych (zarówno dla czytelników, jak i wyszukiwarek) tekstów internetowych. Niezależnie, czy prowadzisz bloga i chcesz pisać lepiej, chcesz skonstruować przekonującą ofertę czy tekst na stronę, wpadnij na szkolenie.

Na kursie dowiesz się między innymi, jak konstruuję wpisy na bloga i dla klientów, na co zwracać uwagę by być wysoko w Google oraz dlaczego Google Analytics i Google Search Console to niezwykle ważne narzędzia w pracy każdego, kto chce pisać perswazyjne teksty.

Szkolenie organizuję wspólnie z Geek Factory, która oprócz fajnej nazwy ;), stawia przede wszystkim na szczerą komunikację, wyłącznie praktyczne szkolenia i wielkie serducho dla kursantów. Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego partnera, a wy – lepszego organizatora.

Sprzedawaj słowem będzie dostępne dla was 14-15 kwietnia, stacjonarnie w przytulnym Cluster Cowork. Za dwa dni wypełnione wiedzą po brzegi zapłacicie tylko 400 zł.

Kurs otwarty jest dla wszystkich, ale szczególnie skorzystają:

  • właściciele biznesów online – od sklepów internetowych po konsultantów i szkoleniowców;
  • blogerzy, którzy myślą o zarabianiu na swoich blogach;
  • copywriterzy, którzy chcą rozwinąć swój warsztat o elementy sprzedażowe;
  • marketerzy, którzy chcą wprowadzić do swojej firmy skuteczny content marketing

Do zobaczenia!